Google+

3.Kvartal 2014 - en oppsummering

3.Kvartal 2014 - en oppsummering

14
okt

Vi har hatt tre gode måneder med flere lanseringer, besøk hos spennende aktører, nye kunder og lansering av et nytt produkt innenfor sosiale medier - VidiSocial. 

NYTT PRODUKT

VidiSocial er en automatisert plattform som gjør at organisasjoner kan skape sosiale knutepunkter for å skape samhold rundt sin merkevare, event eller produkt, enten innad i bedriften eller for kunder. Man kan engasjere publikum hvor som helst - når det skjer. Produktet har vært i bruk på Nordiske Mediedager, Oljebransjens Innkjøpskonferanse og snart Bergen Næringsråd og Høyre. 

 

KUNDER

Vi har i 3.kvartal signert avtale med Bergen Næringsråd, Offshore Mediagroup AS og Jæger Sentrum AS hvor vi utvikler ny løsning for BMW.

Vi har også arbeidet videre med Fana Sparebank som snart lanserer ny "Min Side" for Fana Sparebank Eiendom. I tillegg har vi lansert den nye tjenesten http://velgmegler.no for Fana Sparebank Eiendom som er en videreføring av scrolling i film slik vi leverte på http://velgrådgiver.no.  

Vi arbeider også med West Facility Management som snart lanserer ny nettside og ny portal for Grenland Folkehøgskole. Før sommerferien lanserte vi ny nettside for Odfjell-Eiendom hvor vi i 3.kvartal har arbeidet videre med søkemotoroptimalisering. 

Vi har lansert ny nettside for Fana Medisinske Senter som er mobil og Ipadtilpasset og er digital leverandør på adwordsannonsering og søkemotoroptimalisering for http://fanamedisinske.no 

 

AKTIVITETER

Det har vært en travel og spennende start på høsten hos oss. 

Vi fikk i september presentere oss for Norsk Tipping.

 

Vi har vært på Stortinget og snakket om Sosiale medier.

 

Vi har vært på Oljebransjens Innkjøpskonferanse hvor vi leverte vårt nye produkt VidiSocial

Les mer om Vidisocial på http://vidisocial.no

ØKONOMI OG VEKST

Vi har holdt veksten fra 1. og 2. kvartal og har en vekst på 425% i forhold til 2013. Dette gir oss spennende muligheter til å utvikle nye produkter og ta innovative løsninger til neste steg for våre kunder. 

Nå ser vi videre mot en spennende høst! Vi skal arbeide tett med Fana Sparebank AS på digitale flater og være en fremoverlent leverandør høsten 2014 og inn i 2015.  Vi skal levere gode, innovative løsninger på tvers av digitale kanaler. Vi skal også levere gode løsninger for sosiale medier og utnytte potensialet til de forskjellige mediene fullt ut sammen med våre kunder og samarbeidspartnere. Vi skal også tilbake på Stortinget og dele ideer og tanker om strategi i digitale medier frem mot valget 2015. Og  - vi skal ha det gøy på jobb! 

 

Mvh

Cecilie Dahl

Daglig leder